پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم
سرخط خبرها

رقم دقیق حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۳ مشخص شد | کف و سقف حقوق چه عددی است؟

  • کد خبر: ۲۰۶۵۴۱
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
رقم دقیق حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۳ مشخص شد | کف و سقف حقوق چه عددی است؟
براساس گفته یکی از اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مجلس، حداقل حقوق در سال آینده به ۱۰ میلیون تومان در تمام بخش‌های اجتماعی رسانده شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سومین لایحه بودجه سال آینده در حالی در کمیسیون تلفیق مجلس در حال بررسی است که بنا به گفته اعضای این کمیسیون، حداقل حقوق به ۱۰ میلیون تومان رسیده است.

این در شرایطی است که نمایندگان مجلس در سال گذشته تصویب کردند که در سال ۱۴۰۲ حقوق کارکنان دولت ۲۰ درصد افزایش پیدا کند و حداقل حقوق نیز ۷ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان تعیین شد.

با این حال، آن‌طور که یکی از اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده درباره افزایش حقوق‌ها گفته است: حقوق کارمندان به ۲۰ درصد افزایش داده و به نوعی حقوق‌شان فیکس شده است.

به گفته جبار کوچکی‌نژاد، برای مالیات حقوق نیز بنا شد کمتر از ۱۲ میلیون تومان مالیات پرداخت نکنند.

وی متذکر شده است: حداقل حقوق را به ۱۰ میلیون تومان در تمام بخش‌های اجتماعی رساندیم و این به همان نسبت سقف حقوق ۷ برابر می‌شود و به ۷۰ میلیون تومان می‌رسد که این حداکثر حقوقی است که یک فرد می‌تواند دریافت کند.

کوچکی‌نژاد یادآور شده است: مالیات‌ها را به صورت شناور دیدیم برای افرادی که تقریبا ۴۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند.

وی متذکر شده است: در واقع ما طبقات پایین را بیشتر مشاهده کردیم و در ضمن ما در بخش امدادی ۳۰ درصد حقوق مستمری بگیران، کمیته امداد و بهزیستی را در نظر گرفتیم.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->